Članki avtorja: Denis Mancevič

mancevič kolummna

Korporativno komuniciranje v času konca zgodovine

mancevic

Prekletstvo vrednosti: ko zgolj ustvariti ni dovolj (2. del)

mancevic

Prekletstvo vrednosti: ko zgolj ustvariti ni dovolj (I. del)

mancevic

Znamke, poslanstvo in post-covid okrevanje

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji